محمد حسین تقوایی : مديرکل دفتر امور مراکز خدمات گردشگري و استانداردسازي از تشکيل کميته نظارت بر تاسيسات گردشگري استان يزد خبر داد.
محمدمهدي کتابچي در گفتگو با ميراث‌آريا(chtn) ضمن اعلام اين خبر افزود: يکي از برنامه‌هاي سازمان ميراث‌فرهنگي استان يزد در راستاي عملکرد دفتر امور مراکز خدمات گردشگري و استانداردسازي برنامه‌ريزي و تشکيل کميته نظارت بر تاسيسات گردشگري است.
مدير کل دفتر امور مراکز خدمات گردشگري و استانداردسازي تصريح کرد: استانداردسازي هتل‌هاي استان يزد نيز از ديگر برنامه‌هاي اين استان است و در اين راستا درجه‌بندي واحدهاي اقامتي نيز در دستور کار معاونت گردشگري اين استان قرار گرفته است.
کتابچي صدور و تمديد کارت راهنمايان تور‌هاي گردشگري و نظارت بر نحوه برگزاري تورها را به عنوان بخشي ديگر از برنامه‌هاي معاونت گردشگري استان يزد برشمرد و تصريح کرد: اين کار با هدف ارتقا سطح برگزاري تورهاي گردشگري در سطح استان انجام مي‌شود.
اين مقام مسئول در دفتر امور مراکز خدمات گردشگري و استانداردسازي خاطرنشان کرد: استاندارد سازي دفاتر خدمات مسافرتي و رسيدگي به شکايات، بخشي ديگر از برنامه‌هاي معاونت گردشگري استان يزد در سال جاري است که با هدف افزايش کيفيت دفاتر خدمات مسافرتي استان انجام مي‌‌شود./115
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا